Mitt liv, sökandet efter kärleken och musiken

Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av Mr X - 12 augusti 2015 19:00

Eller nej, det är jag ju redan. Skulle göra en grej hos läkaren idag och medan jag väl kan ha en förhållandevis lugn inställning när jag är med andra till läkare eller sjukhus så fullkomligt avskyr jag att vara där själv. Och blir stissig och orolig osv osv. Så jag sa redan innan att det här måste jag få något lugnande för. Och så blev det. Själva undersökningen gick bra. Nu ligger jag i sängen och myser för det lugnande medlet känns av fortfarande. Hela kroppen är alldeles mjuk och avslappnad och det finns inte ett uns av oro eller ångest i mitt huvud utan allt känns bara underbart. Underligt nog är jag väldigt 'på humör' också om ni vet vad jag menar ;-) Kanske är någon bieffekt? Riktigt synd att sängen gapar tom bredvid mig just nu. Jag kan känna att det finns en stor brist på nakna kvinnokroppar i mitt liv :-( Ja påklädda kvinnor också för den delen!


Jag kanske borde åka på dejtingturne? Mr X does Sweden. Anmäl er nu för en exklusiv chans att få träffa mannen bakom masken! Skriv en kort motivering varför du tycker att vi borde gå på en dejt. Bara 10 platser kvar så skynda skynda! Något i den stilen haha.


Annars har jag inte gjort så mycket idag utöver att jag hann stöka undan lite pappersjobb på förmiddagen.

Ja och så hann jag prova en ny glass också. Så det har varit en riktigt produktiv dag tycker jag  


Jag tror jag ska sätta punkt nu för tankeförmågan verkar så smått påverkad. Och istället titta på en serie så återkommer jag en annan dag när huvudet är fräschare.


På återseende mina vänner!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag bloggar om mitt liv, om sökandet efter kärleken och allt därimellan! (För att förtydliga, det är inte jag på profilbilden)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad fastnar du först för hos en kille/tjej?
 Ögonen
 Läpparna
 Händerna
 Rösten
 Kroppen (muskler, mage mm)
 Kroppen (bröst, rumpa mm)
 Fastnar inte direkt. Utan mer personligheten/sättet
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards