Mitt liv, sökandet efter kärleken och musiken

Direktlänk till inlägg 30 juni 2015

Mr X är uppenbarligen sexig

Av Mr X - 30 juni 2015 00:06

Det här var vad som mötte mig förut när jag skulle logga in på bloggen

 


Se så bra det går med mitt sökande! T.o.m bloggsidan försöker lägga in en stöt på mig. Om det bara hade funnits något sätt för oss att umgås på (för att inte tala om hur sexet skulle gå till - var stoppar jag in den egentligen osv?) så kanske du hade haft en chans. Sorry gumman.


I natt är en sån där natt då det vore trevligt om det fanns någon fler i sängen bredvid mig. Det duggar ute och regnet smattrar mjukt mot taket. Det vore mysigt att ligga och prata och hålla om varandra. En kvinna är egentligen som allra finast när hon sover sött tätt intill. Vetskapen att hon litar helt och fullt på mig och vilar tryggt med huvudet lutat mot min axel. De fridfulla och avslappnade ansiktsdragen. Tanken på att hon kommer ligga kvar där när jag vaknar på morgonen och att en ny dag väntar på oss.


Apropå trygg så har jag ofta fått höra att folk känner sig trygga och lugna omkring mig. Jag har funderat ibland på vad det beror på. Kanske är det helt enkelt bara en känsla som vissa människor förmedlar till sin omgivning utan att man riktigt är medveten om det. Jag är ofta lugn även i pressade situationer och håller huvudet kallt. Vet vad som behöver göras och ser till att göra det. Just på det sättet är jag väldigt rationell för jag ser ingen anledning till att oroa sig en massa eller flippa ut över saker då det inte leder till något bra. Således gör jag inte det.


Nu ska jag slappna av med en god bok. Jack London är det som står på menyn, har nyligen börjat läsa hans verk. Det känns som en författare som man bör ha läst åtminstone någon bok av. Imorrn blir det att dejta.

 
 
Tuula

Tuula

30 juni 2015 09:40

Fusk att du till och med blir raggad på av bloggplatsen, det har aldrig hänt mig :s Lite sotis blev jag dock allt ;) haha

Lycka till på dejten (ännu en gång) :)

http://midnightpoison.bloggplatsen.se

Mr X

30 juni 2015 11:34

Haha ja jag verkar ha flyt för tillfället.
Vi får peppa varandra med våra kärleksliv :-)
Tack så mycket Tuula!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mr X - 20 augusti 2015 22:01


Fast större delen av min skoltid inte var något att hänga i julgranen precis så händer det ändå att jag saknar den ibland. De stunder som var bra, när man släppte allt annat och bara umgicks med sina polare och hittade på en massa tokigheter. Eller d...

Av Mr X - 20 augusti 2015 01:00

Jag känner att jag allra sista tiden har kommit in i en fas där jag ifrågasätter mitt liv och vad jag vill göra med det. Det är en lustig känsla för det är ju lätt hänt att man tänker att "det här är jag och det här är vad jag vill göra". Man tror at...

Av Mr X - 16 augusti 2015 19:15


I helgen har jag mest tagit det lugnt och inte gjort så mycket egentligen.Var en sväng till stranden igår lördag - blir nog en av de sista gångerna det här året gissar jag för snart sätter väl kylan in. Det var en hel del folk där när det var så varm...

Av Mr X - 14 augusti 2015 21:30

Jag har aldrig brytt mig särskilt mycket om mitt utseende. Visst fixar jag med det ibland - och visst händer det att jag ibland kan tänka att jag skulle hellre skulle ha velat se ut på si eller så sätt gentemot hur jag faktiskt gör. Men det är ingen ...

Av Mr X - 12 augusti 2015 19:00

Eller nej, det är jag ju redan. Skulle göra en grej hos läkaren idag och medan jag väl kan ha en förhållandevis lugn inställning när jag är med andra till läkare eller sjukhus så fullkomligt avskyr jag att vara där själv. Och blir stissig och orolig ...

Presentation


Jag bloggar om mitt liv, om sökandet efter kärleken och allt därimellan! (För att förtydliga, det är inte jag på profilbilden)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad fastnar du först för hos en kille/tjej?
 Ögonen
 Läpparna
 Händerna
 Rösten
 Kroppen (muskler, mage mm)
 Kroppen (bröst, rumpa mm)
 Fastnar inte direkt. Utan mer personligheten/sättet
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards