Mitt liv, sökandet efter kärleken och musiken

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2015

And then there was monday

Av Mr X - 10 augusti 2015 21:30

Så var det då dags att börja knega på igen. Idag var det inte så mycket att göra så det blev en mjukstart men det lär väl komma framöver så man får fullt upp. Tyvärr har jag haft rätt ont från min prostatit sista dagarna (vilket delvis var anledningen till att jag valde att skriva mer om den i inlägget före detta). För tillfället så beter den sig väldigt lurigt - det känns normalt en stund för att sedan hugga till som fan i min högra testikel. Ajaj. Föreställ er att bli sparkad på pungen, ungefär den smärtan (för er läsare som inte har någon pung kan jag bara konstatera att det gör väldigt ont). Sen är det som bortblåst för att så efter en stund hugga till igen.


Nåja det lär väl ge med sig förr eller senare, bara att härda ut.


Jag unnade mig iallafall en god middag idag som kompensation för det mindre roliga. Lövbiff blev det och så chokladpudding med grädde till efterrätt. Väldigt gott! Nu har jag just avnjutit kvällskaffet och parkerat mig själv i soffan med datorn en stund. Har fastnat totalt för en annan blogg på engelska eller ja, i själva verket har jag inte läst så mycket av själva bloggen i sig men den har en så rolig artikelserie som jag följer. Tjejen som skriver dem gör det på ett så humoristiskt sätt att jag vrider mig av skratt. Ska berätta lite mer om det i ett senare inlägg då jag för tillfället är lite för trött för att skriva några längre inlägg.


Jag tittade förresten in snabbt på Happy Pancake förut idag. Det känns som det går väldigt trögt där - bara ett fåtal visningar av min profil och ett svar på de senaste 5-6 mailen jag skickade ut. Det är nog inte så lätt det här med nätdejting alla gånger och att få napp, särskilt som man. Man hör ju talas om hur kvinnorna på de sidorna blir fullkomligt överrösta av brev från män så jag förstår att det är lätt hänt att drunkna i mängden. Jag måste ha haft nybörjartur när jag råkade på G som till en början var en så bra dejt.


Det blir tomt ibland att vara ensam. Jag vill ju ha någon att prata med, skratta med, ha sex med och mysa med. Helst nu! Every man needs a woman (or a man för dem som är lagda åt det hållet). Men jag har iallafall eventuellt någon som ska komma och hälsa på mig här om några veckor. En tjej jag råkade på i ett annat sammanhang som jag pratat en del med som verkar väldigt trevlig. Jag vet inte alls var vi står, om hon ser mig som en vän eller har mer intresse än så.. mina vänner tycker det låter som hon är intresserad av mig. Men jag tar inte ut något i förskott alls. Vi får helt enkelt se vad som händer  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mr X - 20 augusti 2015 22:01


Fast större delen av min skoltid inte var något att hänga i julgranen precis så händer det ändå att jag saknar den ibland. De stunder som var bra, när man släppte allt annat och bara umgicks med sina polare och hittade på en massa tokigheter. Eller d...

Av Mr X - 20 augusti 2015 01:00

Jag känner att jag allra sista tiden har kommit in i en fas där jag ifrågasätter mitt liv och vad jag vill göra med det. Det är en lustig känsla för det är ju lätt hänt att man tänker att "det här är jag och det här är vad jag vill göra". Man tror at...

Av Mr X - 16 augusti 2015 19:15


I helgen har jag mest tagit det lugnt och inte gjort så mycket egentligen.Var en sväng till stranden igår lördag - blir nog en av de sista gångerna det här året gissar jag för snart sätter väl kylan in. Det var en hel del folk där när det var så varm...

Av Mr X - 14 augusti 2015 21:30

Jag har aldrig brytt mig särskilt mycket om mitt utseende. Visst fixar jag med det ibland - och visst händer det att jag ibland kan tänka att jag skulle hellre skulle ha velat se ut på si eller så sätt gentemot hur jag faktiskt gör. Men det är ingen ...

Av Mr X - 12 augusti 2015 19:00

Eller nej, det är jag ju redan. Skulle göra en grej hos läkaren idag och medan jag väl kan ha en förhållandevis lugn inställning när jag är med andra till läkare eller sjukhus så fullkomligt avskyr jag att vara där själv. Och blir stissig och orolig ...

Presentation


Jag bloggar om mitt liv, om sökandet efter kärleken och allt därimellan! (För att förtydliga, det är inte jag på profilbilden)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad fastnar du först för hos en kille/tjej?
 Ögonen
 Läpparna
 Händerna
 Rösten
 Kroppen (muskler, mage mm)
 Kroppen (bröst, rumpa mm)
 Fastnar inte direkt. Utan mer personligheten/sättet
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards