Mitt liv, sökandet efter kärleken och musiken

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2015

Mer musik!

Av Mr X - 7 augusti 2015 15:45

Dags för lite rock & blues!


Det här blir min sista video på ett tag för det är mycket jobb med inspelning och redigering och jag kommer inte ha den tiden framöver. Men när jag återkommer med klipp så kommer det vara med egen musik skriven av mig.


Några delar av videon är lite ur synk. Det beror på att jag spelar in ljudet separat och gör några extra pålägg vilket kan orsaka att ljud/video inte timar 100% hela tiden. Var tvungen att lägga den här på tuben då bloggplatsen inte verkar acceptera videoklipp längre än 5 minuter.



Här är själva låten också om nu någon inte kan/vill lyssna med video

https://soundcloud.com/mrx-18/knockin-on-heavens-door-guitar-cover-by-mr-x/s-cSL4t


Trevlig helg på er!

 
 
Tuula

Tuula

8 augusti 2015 01:08

Här fick du mig att bli helt till mig.. Guns'n'roses mest allra bästa låt.. Så mycket känslor kom över mig.. good work!

förresten, fick helt ärligt en sån väldans lust att kyssa din högra hand på något konstigt vis.. *ashamed*

http://midnightpoison.bloggplatsen.se

Mr X

8 augusti 2015 12:03

Tack! Alla Guns N' Roses låtar betyder mycket för mig då det var Slash som fick mig att börja spela och som har inspirerat mig mycket genom åren. Men denna är definitivt en av deras bästa.

Haha får du så gärna göra om du vill :-)

 
Maria

Maria

9 augusti 2015 13:42

Vad grym du är! Jättekul att du spelar :)

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Mr X

9 augusti 2015 20:26

Tack så mycket! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mr X - 20 augusti 2015 22:01


Fast större delen av min skoltid inte var något att hänga i julgranen precis så händer det ändå att jag saknar den ibland. De stunder som var bra, när man släppte allt annat och bara umgicks med sina polare och hittade på en massa tokigheter. Eller d...

Av Mr X - 20 augusti 2015 01:00

Jag känner att jag allra sista tiden har kommit in i en fas där jag ifrågasätter mitt liv och vad jag vill göra med det. Det är en lustig känsla för det är ju lätt hänt att man tänker att "det här är jag och det här är vad jag vill göra". Man tror at...

Av Mr X - 16 augusti 2015 19:15


I helgen har jag mest tagit det lugnt och inte gjort så mycket egentligen.Var en sväng till stranden igår lördag - blir nog en av de sista gångerna det här året gissar jag för snart sätter väl kylan in. Det var en hel del folk där när det var så varm...

Av Mr X - 14 augusti 2015 21:30

Jag har aldrig brytt mig särskilt mycket om mitt utseende. Visst fixar jag med det ibland - och visst händer det att jag ibland kan tänka att jag skulle hellre skulle ha velat se ut på si eller så sätt gentemot hur jag faktiskt gör. Men det är ingen ...

Av Mr X - 12 augusti 2015 19:00

Eller nej, det är jag ju redan. Skulle göra en grej hos läkaren idag och medan jag väl kan ha en förhållandevis lugn inställning när jag är med andra till läkare eller sjukhus så fullkomligt avskyr jag att vara där själv. Och blir stissig och orolig ...

Presentation


Jag bloggar om mitt liv, om sökandet efter kärleken och allt därimellan! (För att förtydliga, det är inte jag på profilbilden)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad fastnar du först för hos en kille/tjej?
 Ögonen
 Läpparna
 Händerna
 Rösten
 Kroppen (muskler, mage mm)
 Kroppen (bröst, rumpa mm)
 Fastnar inte direkt. Utan mer personligheten/sättet
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards