Mitt liv, sökandet efter kärleken och musiken

Alla inlägg under juni 2015

Av Mr X - 27 juni 2015 21:15

Eller? När man tänker på saken så tycker jag det uttrycket är väldigt sant. Det finns inget annat här i världen som kan trollbinda och engagera oss människor så mycket. Ingenting som kan få oss att känna så starkt, på både gott och ont. Världen ter sig aldrig så fantastisk som när vi är förälskade och inte heller ter den sig någonsin så fruktansvärt bedrövlig och hopplös som när vi förlorat någon vi älskat. Ändå är sorgen och smärtan nödvändig för att vi ska kunna skilja på och till fullo uppskatta de lyckliga och fina ögonblicken.


Jag har länge vandrat min egen väg ensam och haft både bra och dåliga stunder. Nu känner jag att det är dags att släppa in kärleken i mitt liv igen. Syftet med denna blogg kommer därför bli att dokumentera resan dit. Jag kommer dela med mig av mig själv, min vardag och mitt sökande efter den rätta kvinnan för mig. Kanske kommer jag också ta ett och annat råd om det finns någon klok människa som läser min blogg och som har tankar eller funderingar :-)


Någonstans där ute i världen finns den kvinna jag vill dela mitt allra innersta med. Tanken är svindlande.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag bloggar om mitt liv, om sökandet efter kärleken och allt därimellan! (För att förtydliga, det är inte jag på profilbilden)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad fastnar du först för hos en kille/tjej?
 Ögonen
 Läpparna
 Händerna
 Rösten
 Kroppen (muskler, mage mm)
 Kroppen (bröst, rumpa mm)
 Fastnar inte direkt. Utan mer personligheten/sättet
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards