Mitt liv, sökandet efter kärleken och musiken

Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Mr X - 5 juli 2015 13:03

Så var det dags igen för en liten statusuppdatering vad gäller dejtandet. Jag har nu bestämt träff med en tjej nästa helg. Egentligen hade jag gärna hunnit prata lite mer över nätet med henne innan vi träffades då jag tycker det är ett bra sätt att stämma av hur det känns. Jag är inte riktigt bekväm med att gå på dejter bara sådär utan att veta desto mer innan och sist jag gjorde det blev det ju inte direkt jättelyckat som mina läsare vet. Men hon skulle iväg på en minisemester nästnästa vecka så då passade det bäst att träffas innan den. Hon bor inne i stan så det är ju väldigt nära.


Jag måste erkänna att den här dejten känns lite pirrigare än den förra och har jag sagt A får jag väl säga B också. Det beror nämligen på att hon kommer från Portugal och eder kära Mr X var för 2-3 år sedan vansinnigt förälskad i en kvinna från det landet. Ända sedan dess har jag varit lite extra svag för latinas även om jag tycker väldigt bra om svenska kvinnor också. Ska man tillåta sig att generalisera en smula så kan de ofta vara lite mer traditionella och även ha ett mer intensivt och hetlevrat humör vilket har både sina för och nackdelar. Men hon känns lätt att prata med och ser snäll/trevlig ut så förhoppningsvis blir det en bra dejt.


Har hållit ett öga på omröstningen jag har uppe om vad för slags dejt ni läsare skulle vilja gå på. Hittills är det jämnt skägg mellan bowling och picnic på stranden som har 2 röster vardera och därefter kommer ta en promenad tillsammans med 1 röst. Det är nog nästan dem jag själv skulle röstat på också. Den här dejten kommer bli just en picnic på stranden och medan nackdelen är att det kan bli lite väl intimt för en första dejt så är ju fördelen att man kan bryta av med bad och annat kul om det skulle bli lite tyst och stelt.

Presentation


Jag bloggar om mitt liv, om sökandet efter kärleken och allt därimellan! (För att förtydliga, det är inte jag på profilbilden)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad fastnar du först för hos en kille/tjej?
 Ögonen
 Läpparna
 Händerna
 Rösten
 Kroppen (muskler, mage mm)
 Kroppen (bröst, rumpa mm)
 Fastnar inte direkt. Utan mer personligheten/sättet
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards