Mitt liv, sökandet efter kärleken och musiken

Alla inlägg den 22 juli 2015

Av Mr X - 22 juli 2015 21:45

Nu har jag äntligen fått igång datorn igen. Den la av tidigare idag så jag skruvade isär alltihop. Hade bråttom när jag monterade den för någon vecka sedan så drog åt skruvar och kollade så allting satt som det skulle. Men samma resultat, den frös direkt vid inloggningen. Det här är ju mitt kunskapsområde men jag orkade inte riktigt dra igång någon avancerad felsökning utan gav Windows en chans först. Lät den köra systemåterställning några dagar bakåt i tiden och det funkade faktiskt! SKönt när det flyter på så lätt.


Igår var jag och Gaby på båttur i skärgården här  Jag har alltid trott sånt var väldigt dyrt men jag fick faktiskt ett mycket överkomligt pris så jag bestämde mig för att bjuda henne på det. Var väldigt trevligt och även fint att se staden och dess omnejder från vattnet. Det klart att det hade ju varit ännu mysigare att vara ensamma ute på vattnet men sist jag var ut själv med båt var som 15-åring med en gammal eka så det var ju inget alternativ.


Efteråt så följde hon med mig hem. Och ja.. ni kanske anar vartåt det lutar? Japp vi hade sex. Först ganska vilt för det visade sig att hon gillar hårda tag (jag har rivmärken på ryggen och det syns fortfarande var hon bitit mig). Jag blev så smått tagen på sängen. Pun intended. Men jag kom igång rätt bra jag också och jag skulle tro hon känner av vår lilla eskapad även idag. Sen körde vi mjukare. Jag märkte att jag var lite ringrostig i sängen för det är rätt längesen jag tumlat runt där men jag tror och hoppas det var lika skönt för henne som det var för mig.


Tror det får vara bra så för den här gången. Jag tycker man ska kunna prata öppet om sex och det är inget skamligt men samtidigt finns det ju en del väldigt unga bloggare här också. Jag vill inte att de ska behöva ramla på en massa mindre lämpliga detaljer. Dessutom vill jag inte fläka ut alltför mycket av mitt eller hennes privatliv i en blogg som alla kan läsa.


Jag har hållit kosten någorlunda som jag tänkt mig men fått öka på med några hundra kalorier då jag känner att det blir för lite energi annars för att orka hålla igång och orka träna. Väntar ett tag till innan jag gör min första vägning, vore roligt om det trillat av ett kilo iallafall. Dock så är det segt ibland innan visarna på vågen börjar röra på sig och då är det bara att hålla ut! 

Presentation


Jag bloggar om mitt liv, om sökandet efter kärleken och allt därimellan! (För att förtydliga, det är inte jag på profilbilden)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad fastnar du först för hos en kille/tjej?
 Ögonen
 Läpparna
 Händerna
 Rösten
 Kroppen (muskler, mage mm)
 Kroppen (bröst, rumpa mm)
 Fastnar inte direkt. Utan mer personligheten/sättet
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards