Mitt liv, sökandet efter kärleken och musiken

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Mr X - 21 juli 2015 20:00

Bloggar från balkongen ikväll, en gnutta solljus kvar även om den är på väg att helt gå ned snart. I mitt sällskap har jag en kopp kaffe och ett wienerbröd vilket kommer smaka gott. Det har blivit lite sisådär med skrivandet sista veckan mycket pga att det varit annat att göra. Men det brukar inte dröja längre innan det börjar klia i fingrarna igen så jag lär återkomma med diverse längre alster och funderingar. Har en liten överraskning på G också som kommer upp här i veckan :-)


Hoppas ni läsare har en trevlig sommar. Det gäller att passa på att njuta nu för hösten väntar ju om hörnet. Men den kan vara rätt mysig den med. Bjuder på några bra låtar innan jag sätter punkt


(Vad ska man säga? 44 år senare och den står sig fortfarande. Grym basgång för övrigt för er som inte lagt märke till det)


(Grymt bra låt. Bruce Springsteen som för övrigt skrev låten har också gjort en mycket bra version av den).


Presentation


Jag bloggar om mitt liv, om sökandet efter kärleken och allt därimellan! (För att förtydliga, det är inte jag på profilbilden)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad fastnar du först för hos en kille/tjej?
 Ögonen
 Läpparna
 Händerna
 Rösten
 Kroppen (muskler, mage mm)
 Kroppen (bröst, rumpa mm)
 Fastnar inte direkt. Utan mer personligheten/sättet
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards