Mitt liv, sökandet efter kärleken och musiken

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Mr X - 20 juli 2015 14:15

Så var det måndag igen och för många är det väl den tråkigaste dagen på hela veckan. Själv gillar jag den. Skönt att en ny vecka har tagit sin början igen och att det går framåt!


Jag var ju som tidigare nämnt på dejt i lördags så jag tänkte berätta hur det gick. För er som inte läst tidigare så var det min andra dejt med Gaby - den första för någon vecka sedan var mycket lyckad och våra mess och telefonsamtal sedan dess hade byggt upp vissa förväntningar inför denna. Jag åkte alltså ut till henne tidig lördagkväll. Har inte varit i det området tidigare men numera med GPS i telefon osv är det ju inga problem att hitta. När jag väl kom fram fick jag ett varmt välkomnande i form av kyssar och kramar. Trevligt :-)


Hon hade lagat middag och tänt ljus så vi käkade. Jag kommer inte ihåg namnet på maträtten - det var ett knepigt portugisiskt namn men det var en slags röra av  bräserad torsk, lök, potatis, ägg och oliver samt några fler ingredienser. Väldigt gott! Alltid roligt att prova något nytt också. Sen visade hon mig runt lite fast i ärlighetens namn var det väl inte så mycket att visa. Hon bor i en etta, väldigt mysigt och ombonat där. Fick se en del teckningar hon gjort också. Hon är ganska bra på att teckna så det var kul.

Och så serverades det efterrätt. Här kan vi tala om någon som insett vikten av det gamla ordspråket "mannens väg till hjärtat går genom magen" haha. Mycket god var den. Men ärligt talat hade jag lika gärna kunnat sitta och knapra på salta pinnar så länge det var i hennes sällskap. Jag hade svårt att se mig mätt på henne. Hon är så fin... älskar hennes ögon som är så mjuka men också kan vara så förföriska. Gillar hennes stil.


För att nu vara ärlig och inte bara ge de sockersöta detaljerna så skedde det en liten fadäs också. Vi satt och tittade på bilder tillsammans. Visade henne några på min familj och vänner och hon visade på sin. Jag är nu en gång så att jag ibland kan ha svårt att se skillnad på män och kvinnor. Jag kan väl inte vara ensam om det?! Ni vet, en del killar t ex som är väldigt smala, har långt hår och ett mer feminint ansikte kan vara förvillande lik en kvinna, särskilt på ett foto. Och tvärtom finns det kvinnor som liknar män.


Det var precis det som hände i det här fallet. Jag misstog hennes mamma för hennes pappa. I mitt försvar var mamman ganska kraftig, hade väldigt kort hår, en mer maskulin haka och man såg henne ur en dålig vinkel. Gaby är inte alls lik henne. Men hon blev inte så glad för det först om jag säger så. Lyckligtvis fick jag henne att se det ur min synvinkel och så småningom kunde hon skratta åt det. Så det löste sig. Sånt som händer ibland ;-)


Sen myste vi framför en film. La armen om henne rätt snabbt och kysste henne. Rätt vad det var så var filmen inte så intressant längre. Det var mer spännande att utforska varandras kroppar. Vi hamnade i hennes säng lite senare. Det blev tyvärr inget sex - jag var väldigt redo att köra om man säger så men hon ville inte riktigt än och det får man förstås respektera. Däremot gjorde vi en hel del annat. Fick äntligen se hennes bröst och leka med dem... älskar bröst stora som små, att ta på dem, smeka dem och suga på bröstvårtorna. Hennes var helt underbara!

Det blev också petting och mycket smek och kyssar.


Men alla kvällar måste ju ta slut och så även denna. Hon somnade efter en stund tätt intill. Jag låg vaken halva natten - var helt kört att somna på ett nytt ställe och med så många tankar som snurrade i huvudet. Ändå måste jag ha somnat någon gång för jag vaknade på morgonen och då hade hon redan klivit upp och fixat kaffe åt oss. Vi tog farväl en stund senare och jag for hem. Så var det med det.


Jag tar aldrig ut något i förskott numera för jag har sett saker gå snett alldeles för många gånger när de verkar som mest lovande, inte bara när det gäller kärlek men andra saker också. Dock måste jag ju säga att det här känns väldigt bra. Det känns som att vi är på väg att falla för varandra. Jag längtar efter att få se henne igen och imorgon ska vi hitta på något tillsammans.


Nu ska jag sortera igenom en del gamla prylar jag har undanstoppade.

Funderar på att ta någon sväng nu under sommaren också någonstans..kanske Stockholm.

Vi får se.

Presentation


Jag bloggar om mitt liv, om sökandet efter kärleken och allt därimellan! (För att förtydliga, det är inte jag på profilbilden)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad fastnar du först för hos en kille/tjej?
 Ögonen
 Läpparna
 Händerna
 Rösten
 Kroppen (muskler, mage mm)
 Kroppen (bröst, rumpa mm)
 Fastnar inte direkt. Utan mer personligheten/sättet
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards