Mitt liv, sökandet efter kärleken och musiken

Alla inlägg den 24 juli 2015

Av Mr X - 24 juli 2015 00:51

Så, nu har jag gjort mig lite mer hemmastadd här på bloggplatsen.

Efter många timmars hårt slit samt lite smakråd från en vän så är headern klar! Jag som knappt aldrig jobbar med bildbehandling ens men jag fick en vision av hur jag ville ha min header och gav järnet. Måste säga att jag är rätt nöjd med resultatet. Hoppas ni läsare gillar hur bloggen ser ut nu också.


Just nu ligger jag i sängen med bärbara och känner inte direkt för att sova än. Så det lär bli några timmars serietittande. Ska unna mig att ta en riktig sovmorgon för att kompensera :-)





Presentation


Jag bloggar om mitt liv, om sökandet efter kärleken och allt därimellan! (För att förtydliga, det är inte jag på profilbilden)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad fastnar du först för hos en kille/tjej?
 Ögonen
 Läpparna
 Händerna
 Rösten
 Kroppen (muskler, mage mm)
 Kroppen (bröst, rumpa mm)
 Fastnar inte direkt. Utan mer personligheten/sättet
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards