Mitt liv, sökandet efter kärleken och musiken

Alla inlägg den 11 juli 2015

Av Mr X - 11 juli 2015 23:00

Idag var en rätt trevlig dag. Kom upp lite sent så fick rusa in i duschen så jag inte skulle bli så försenad. Det stod ju nämligen på planeringen att umgås med min familj/släkt. Tog mig ut dit och vi hade det trevligt. Pratade om det ena och det andra och käkade gott, blev en liten promenad också men inte så lång då det regnade större delen av dagen. Nu har det varit för mycket regn tycker jag så man får väl hoppas på bättre väder snart. Och jag som aldrig använder sociala medier ligger ute på insta med bild och har fått likes av folk jag inte ens känner (en släkting knäppte en bild på mig och ville lägga upp den så då fick hon göra det). Haha ja jösses.


Annars är det inte så mycket nytt här. Jag tog mig tid att skruva ihop min stationära dator så nu sitter jag och skriver från den. Har dragit mig för att göra det för jag vet att jag har massvis med ofärdiga projekt liggandes på den och på något sätt har det känts bekvämt att tänka att det får vänta tills en annan dag så länge datorn var i bitar. Nu har jag inte kvar den ursäkten längre. Menmen det är inget överhängande utan rent personliga projekt så får ta det när jag känner för det.


Ja och så skulle jag ju bjuda på mig själv också! Jag sjunger väldigt sällan numera för jag känner att gitarr och musikarrangemang är min starka sida så det är vad jag fokuserar på. Men ikväll blev suget för stort så jag gav mig på ett par låtar och tänkte varför inte posta resultatet här. Så får ni höra min 'ljuva' stämma haha.  Använde karaokeversioner. Båda är väldigt fina låtar tycker jag och bland mina favoriter.


Röstprov/Right Here Waiting (ursprungligen av Richard Marx)

https://soundcloud.com/mrx-18/right-here-waiting-mr-x-originally-by-richard-marx/s-HWKsx


Nightrain (ursprungligen av Maks & The Minors)

https://soundcloud.com/mrx-18/nightrain-mr-x-originally-by-maks-the-minors/s-AXncY

Presentation


Jag bloggar om mitt liv, om sökandet efter kärleken och allt därimellan! (För att förtydliga, det är inte jag på profilbilden)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad fastnar du först för hos en kille/tjej?
 Ögonen
 Läpparna
 Händerna
 Rösten
 Kroppen (muskler, mage mm)
 Kroppen (bröst, rumpa mm)
 Fastnar inte direkt. Utan mer personligheten/sättet
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards