Mitt liv, sökandet efter kärleken och musiken

Alla inlägg den 2 juli 2015

Av Mr X - 2 juli 2015 23:00

Fast det roliga får vänta till helgen. Idag har det varit en slitsam dag. Var och hjälpte en bekant som håller på att flytta, blev några timmars kånkande i den stekheta värmen. Aldrig har vatten smakat så gott som det gjorde efteråt kan jag lova. Sen blev det lite jäktigt framåt kvällskvisten då jag blev tvungen att fixa med lite pappersjobb som skulle bli klart. Nu sitter jag och vilar i soffan och ska kika lite på tv innan det blir sängdags. Funderar på att börja se om Dexter. Eller kanske titta på House. Jag har ett medicinskt intresse på sidan av och vet en hel del, det är mig folk brukar frågar om sina krämpor eller mediciner hehe.


I helgen ska jag förmodligen ut på krogen. Det blir inte av så ofta då jag egentligen inte finner så stort nöje i det, även om det förstås kan vara kul ibland i gott sällskap. Annars vet jag inte så noga vad jag ska göra. Faller andan på kanske jag fortsätter jobba med en låt som jag håller på att spela in. Det är ett ganska tidskrävande jobb då jag spelar alla instrument själv och även sköter inspelning och mixning på egen hand så det går sakta framåt men det är slutresultatet som är det viktiga och jag tror det kommer bli bra :-) Sen får man ju passa på att vara ute också när det är så fint väder.


Vad har ni läsare för intressen förresten? Ja i den mån jag nu har läsare, det är nog på sin höjd ett fåtal.

Skulle vara roligt att höra så lämna gärna en kommentar!

Presentation


Jag bloggar om mitt liv, om sökandet efter kärleken och allt därimellan! (För att förtydliga, det är inte jag på profilbilden)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad fastnar du först för hos en kille/tjej?
 Ögonen
 Läpparna
 Händerna
 Rösten
 Kroppen (muskler, mage mm)
 Kroppen (bröst, rumpa mm)
 Fastnar inte direkt. Utan mer personligheten/sättet
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards